Quick – resning

Journalisterna är suveräna på att sätta rubriker.

Quick söker sin andra resning!

Stackarn han är ju inte purung precis och har bara haft resning en gång?

Han söker nu sin andra!

Svenska språket är fantastiskt och är inte alltid lätt att hantera. Inte ens för drivna journalister.

Vad det egentligen står, är att han lämnar in en ansökan om att ett av målen där han är dömd ska prövas på nytt!

Finns det minsta tvekan om att han är skyldig, hoppas jag på att han får sin resning!

20 thoughts on “Quick – resning

  1. trodde det bara var jag som tänkte i dom
    banorna,skönt att det inte var så.
    Men i framtiden skulle det inte förvåna mig att man får lämna in en ansökan om resning ifall
    statsfeminismen får fortsätta breda ut sig.

  2. Usch jag vet inte men jag känner ett stort obehag så fort jag hör hans namn,
    En lättare snöby som far förbi och inte lämna mer spår än lite vått på marken,det kan jag stå ute med,*ler*
    Ha en fin,fin kväll vännen,
    kramiz!

  3. Ja, och att det är enda sättet han får resning på.. ;D
    Sv: När man har läst på lite så är det inte så svårt med maten. Det handlar mer om att vänja sig, jag lägger inte mer tid på matlagning nu.

  4. Ingen av tidningarna har sin egen fantasi, utan kopierar rakt av från TT.

    Svar: Ja, det är ju många som oroar sej nu angående det förbaskade dammolnet. Så ni ska också iväg i maj? Då får vi hålla tummarna tillsammans. Kram/Gilla

  5. Haha, ibland skriver dom helt galet. Jag har inte en aning om han är skyldig eller inte. Det verkar lite konstigt men jag har inte läst speciellt mycket om honom. =)

  6. Godmorgon! Ja, det är väl tur att man inte har snuskig fantasi…hehehe… för då vore det bäddat för missförstånd…vilket kanske var syftet med rubriken! Kramiz

Kommentera

