Lite vila bara

                                        BLOGGPAUS

 

 

29 thoughts on “Lite vila bara

  1. Hej !!

    Jo jag fick tag i din blogg via GP då du skrivit en bra kommentar om att Anneli skulle stanna kvar. Du kanske läst någonting av mina kommentarer ? Har sett uppdrag granskning och jag hoppas verkligen (S)-ledningen kommer att sitta kvar. Ser fram emot att komma till Gbg i höst och bli politiskt aktiv hos er. Jobbar natt i vården här i Växjö som undersköterska och kommer att få pendla mellanåter innan man får tag på fast jobb. Bor då hos mamma här i Växjö under mina jobbveckor. Vi måste nu hålla ihop inom (S) och visa en enad front utåt.Vänliga hälsningar Marcus Arnesson (S).

  2. Hej.jag tog bort allt sånt.idag märker jag att min data går fortare igen.tog tid innan man kom in på en annan sida.finns tydligen en support som heter Premium support som telia har.dom gå in i min data och hjälper mig.ha ne skön torsdag.kram

  3. haha ja visst snodde jag åt mig solen..
    Men om du har lite sol idag så får du jättegärna dela med dig. Här lyser den med sin frånvaro 😦

    Ha en härlig fredag och helg
    Kramisar

  4. Godmorgon Veiken m. Prins! 🙂

    Är Ni nu på semester igen?!
    Själv reser jag till Bornholm den 24 Maj,
    när skall Ni dit?!

    Har lagt ut mina bildspel på min Twitter ett par gånger, och den från Bornholm i Julas förra året, som Du sa jag skulle lägga ut i sidokolumnen i min blogg har nu haft ca 642 besökare. Den ifrån min Påskferie på Bornholm har haft ca 182, och min födelsedags bildserie (That’s Me) har haft ca 322. Då är de två sista skapade den 10 respektive den 9 maj. Inte illa pinkat för en gammal gubbe som mig. 🙂

    Varför Twittar inte Du?! Du har ju massa spännande på ”G” mest hela tiden.

    Ha en fin Helg. 🙂

    Kram
    Stevie

  5. Nämen, jomen, inte vanligt med paus av en så flitig bloggerska. Men vila du, jag har gjort samma sak. Det vill säga betat av en måste-lista eller tänkt beta av…Så är livet mellan skurarna…
    Kram

Kommentera

