TÄVLING: Sista delen (5)

Nu är det dags att få reda på vad ni kan vinna.

OBS! NI har tid till klockan 15.00 på måndag  den 24 maj att gissa. NI som har glömt länka, gör det om ni vill vara med och tävla! Efter det drar jag vinnarna av dom som både gissat rätt och länkat hit!

Vinsterna är kryddan som är en huvudingrediens i landets nationalrätt………..

…………som vi naturligvis åt i andra våningen i Saluhallen, som sig bör i den här staden.

Smäktande toner av musik som passar till!

Klicka på bilden, så får du också lyssna!

Detta hotell skulle passa mig alldeles utmärkt!

Lobbyn är ju helt ok.

Allt är så underbart, men priset gör att jag  bara får gå in och kolla. Än så länge tar dom inte betalt för det!

——————————————————————————————————————————–

Regler för tävlingen:

  1. Ni får rösta en gång per inlägg (varje dag)
  2. Ni ska göra ett inlägg på er blogg om tävlingen och länka hit!
  3. Jag kommer att dra två vinnare bland dom som har gissat rätt och länkat hit.
  4. Jag publicerar inte gissningskommentarer. Inga ledtrådar förutom dom som finns i texten!!! 

Lycka Till!

OBS! Missade du Del 1, Del 2,Del 3  eller DEl 4 av tävlingen? Dom  ligger som länkar i sidokolumnen.

12 thoughts on “TÄVLING: Sista delen (5)

  1. Åh vilken tur att jag kom på att jag också ska länka in till dig!!! Jag blev så betagen av alla foton så jag glömde. Förlåt!!!
    Men nu så har jag gjort detta och förut så skickade jag in mitt svar på vilken stad du varit i.Hoppas att du fick det!
    Agnetha

  2. Tjusiga bilder, håller fast vid min första och enda gissning! =)
    Har haft en spännande helg, men ska lägga ut lite semesterbilder först! =)
    Kramar

Kommentera

