Oväntat besök

Dom ville  inte ha Gevalia!

25 thoughts on “Oväntat besök

  1. Vilken söt ”trippare”….På din altan förståss…

    PS, af Donner, nej det finns inte ord. Han skulle skickats till någon usel kåkkstad, med urölakad soppa och krav att rensa upp skit…

    Syrrans måg är släkt på håll med af Donner.
    De har vid något tillfälle träffat både honom och hans hustru, som höll näbben högt i vädret.’
    Undrar om den af Donnerska kvinnonäbben slokar nu? Man skule skämmas ögonen ur sig, nen ”stort folk” har inte det folkliga vettet….

    Kram.

  2. Så fina!

    Äldsta fröken cyklade förbi en död andhona och hanen vägrade röra sig. När hon cyklade tillbaka efter flera timmar hade inte hanen rört sig ur fläcken. Satt bara och tittade. Så sorgligt…

  3. Åh!Fin besök ser jag, herr och fru Anka;)
    Sv: Mina hortensior kommer oftast ”nerifrån ”också. Det lustiga är att ”blomsterkunniga” sagt till mig att man ska plantera dom på norr sidan. Men de har dött för mig, Nu planterar jag mina på södersidan, och då kommer de,år efter år=D Kram

  4. Vad trevligt med oväntat besök, speciellt av såna raringar.
    Hellre det än dom förbaskade snöskatorna som anfaller och skitar ner överallt,
    Ja hoppas du får fint väder i morgon,håller tummisarna,
    Kramiz!

  5. Är det riktigt säkert att du frågade dem, haha? Vad hade du gjort, om de svarat JAAAAAAAAAAAAAAAAAA?! Tror att du hade svimmat! 🙂

    I vintras matade jag sådana där finingar med bröd, förresten.

    Tack en gång till för paketet! *glad*

  6. Håller med Aurora, te är drycken! =)
    Jag får tacka min morbror för lånet av hans Nikon Coolpix P90 med 24 x optical zoom wide! =)
    Nu ska jag göra ett födelsedagskort, dricka te och sen sova!
    Kramar

Kommentera

