Shit alltså……..

Vilken upplevelse:

Gammal tant kör bil mot färdriktningen på E4 utanför Arlanda och möter en massa andra morgontidiga trafikanter.

Hon körde mot trafiken i över 1 mil på motorvägen innan hon stoppades.

Jag skulle nog ha fått en brun rand i trosorna om jag hade mött en bil nästan fron mot front på en Europaväg i hög hastighet. Den här morgonen höll en högre makt sin hand över alltihop och inga blev dödade eller skadade, ”bara” chockade plus att en del bilar hamnade i diket när förarna väjde för tanten som kom farande i fel färdriktning!

Shit alltså!

8 reaktioner till “Shit alltså……..

  1. ”Bara” hamnade i diket… Hoppas att de kollar upp om damen ifråga ska ha kvar lappen, fast det blir ju ramaskri, när man föreslår att det kanske inte är en allmänmänsklig rättighet att ha körkort…

  2. Morn. Många äldre inser inte när det är dags att lägga bilkörningen åt sidan. Som min svärmor sa: Jag gillar inte att köra . Alla tutar på mig och de kör för fort. Då satte vi in den stora övertalningskampanjen så hon sålde bilen. Ha det gott

  3. Vi mötte en på avfarten till arlanda som trodde det var påfarten…. HAn fick i backen väldigt snabbt och tog sig till rätt sida…. Det där är riktigt otäckt!!!

Lämna en kommentar