Gästfotograf: Big Miss J.

Lagom till lunch kom dotter med två av sina tre barn och hälsade på. Härlig överraskning.

Vissa tycker bäst om att luncha på altangolvet.

Undrar vad hon tänker göra?

NU vet jag. Hon lade beslag på min kamera och gick på fotosafari i trädgården.

Försommarblommorna i full prakt! Någon som vet vad dom heter?

Tillhör favoriterna. Marktäckande = Mindre jobb för mig! 🙂

Snart blommar nejlikorna!

Rådjuren gick hårt åt den här bukettapeln i vintras, men den har klarat sig bra!

Blommornas blomma så här års: Rhododendron

Som en boll, så fin!

Här får ni helheten på fotosafariområdet!

Tack Big Miss J, bra jobbat!

20 thoughts on “Gästfotograf: Big Miss J.

  1. Fy tusan Solveig vad du och Lennart har det bra det är inget synd om er alla (Jo lite synd att Lennart måste vara Hemligt vänsterhänt förstås) Kram på er 😉 🙂

  2. Vilka underbara bilder 🙂 Ja nu har jag lämnat dottern, hon är på balen och jag snart på jobbet. Bilder finns att beskåda hos mig. Kram

  3. Ha,ha,ja fick barn välja så satt dom nog ofta på golvet med maten. Kanske blir roligare då.
    Vad mycket fina blommor du har, ja nog gick rådjuren hårt åt mycket i vinter, fast en del har faktiskt repat sig,
    Ha det gott,
    Kramiz!

  4. Wow, snygg trädgård. Verkligen 🙂
    Svar: Jag är lite sådan. Allt eller inget. Det är så att jag lärt mig att passa på att fixa när jag är värkfri/medicinerad.

  5. Jätteduktig tjej! Kanske blivande fotograf?

    Svar: Visst är det det. Man kan ju inte få fram resorna på samma sätt i en blogg. Bättre att göra ett Album på RG Kram/Gilla

  6. godmorgon roligt med besök av barn barnbarn. härliga bilder hon fotade. duktig tjej. visst är det härligt med alla blommor på försommaren kram biggan

  7. Blir så avis när jag ser vilken fin ordning du har i din trädgård. Å andra sidan unnar jag dig allt… Hos mig växer ogräset, men just nu har jag inte tid att göra något åt saken.

    Betyg och betyg… och i morgon barndop! Första barnbarnet.

Kommentera

