Bronett på Liseberg

Cirkus på Liseberg hör inte till vanligheterna, men nu har man byggt upp en manege vid Stora Scenen.Jag älskar cirkus och vårt 6 åriga barnbarn ställde glatt upp för sin mormor.

Liseberg är bedövande vackert just nu.

NU börjar vi närma oss och unge Herr A tycker att det ska bli spännande

Får jag be om största möjliga tysssstnad?

Gör om det den som kan!

En favorit hos oss.

Oj,vad vi skrattade! Hundarna var toppenduktiga.

Här flög dom genom luften till allas förtjusning.

Moder Svea och Fader Sven kom gående mot oss.

Vi åkte ingenting för unge Herrn ville se nästa föreställning också. Är man på Liseberg är det väl barnen som bestämmer ? 🙂

23 thoughts on “Bronett på Liseberg

  1. Jag vill oxå till Liseberg. trevligt där både sommar o vinter. Kke kan jag övertala dotter att vi åker di när hon kommer på sem. Kram

  2. Hejsan. Vet du vad det kostar extra att ha med barnvagn på flyget om man ska åka? Thea har mammas ögon, fast mammas var blåa o theas är gråa. Kram

  3. Så mysigt ni hade det.Ser att en av hundarna troligtvis är av den rasen som jag har……….Ja du har så rätt.Blommor sprider glädje till alla.Dom är demokratiska.(där fick jag till det)Kram!

  4. SVAR: Oh ja, 312 kr extra i löneförjning! OB-höjningen är först 1 december! Men semesterersättning ger hopp om sommar i år.
    Fast jag har fått FAST jobb, inte vikariat.. eftersom det varat i över två år (och 5 månader). Oj det hade de glömt! Tur man påminnde de!
    Eventuellt får jag ytterligare en liten höjning, mest för sakens skull, eftersom jag tar på mig extra arbete och alltid hjälper till och ställer upp när det behövs extra. 🙂 Typ enda, hos oss får vi bara generella lönepåslag annars!
    *stolt*

  5. Det måste ha varit underbart för den lille killen att få se, till och med två föreställningar, på Cirkus.

    Det gör ingenting att det inte blev mer, för vi är glada för det lilla. Det är ju spännande att få skrapa ”gratis” en gång till.

    Ja, du kan tro att maten var god. Mums filibaba.

    Kram/Gilla

  6. Oj vilka bilder,känns som man var med på cirkusen,*ler*
    Ja Liseberg är underbart,sommar som vinter. Nu börjar ju Allsången med Lotta på måndag såg jag. Kanske man ser dig i publiken,hi,hi…vink,vink..
    Ja jag fick tips om att lägga hår bland blommorna,värt att prova.
    Kramiz!

  7. God morgon.såklart barnen bestämmer på liseberg.vad tyckte du om 2 föreställningar.räckte med 1 kanske.märkligt att han inte ville åka karuseller,bruka barn gilla.fast bor man i göteborg.jan man dom utantill.ha en skön dag.kram

Kommentera

