Så bra jag har det……

Jag sitter med min lunchtallrik framför mig och tittar ut över ”ägorna”

Det blommar för fullt i slänten och det är 27 grader i skuggan.

Det surrar av humlor och bin i blommorna och mitt i alltihop ringer mobilen.

Från och med torsdag blir det billigare att ringa och ta emot samtal inom EU! Det är verkligen dags att se över dom olika taxorna. Tyvärr gäller inte priserna  surf och nedladdning i mobilen. Det är nästa steg hoppas jag!

Maxpriset blir inte så billigt, men det går åt rätt håll!

Idag är det njutning av det underbara vädret som gäller!

26 thoughts on “Så bra jag har det……

  1. Jag vill också ha så varmt, här är det fortfarande kallt i luften, varmaste dagen på länge var på midsommarafton, men hoppet om värme finns kvar! =)
    Hoppas allt är bra med er!
    Kram

  2. Halloj!!!
    Ja,d et är inte klokt vad fint väder vi har fått. Det var ju ingen som vågade hoppas på det. Så det är bara att vara ute och njuta, tyvärr har jag inte hunnit vara ute så mycket som jag hade velat.

    Ha det underbart!

  3. Underbara sommar-Sverige!

    Dina ägor är värda mer än pengar. Kort och intensiv – det är det som gör Sverige-sommarn så speciell.

  4. Mensmaskin eller underbar sommarvärme, väljer givetvis det sista. Men, rusade upp i alldles fr tidig morgon. Det stänkte!!!
    In med dyorna, upp med skyddsparasoll över allt so inte kom in på kvällen….

    Sitter i stugan där modemet – sometime
    – inte funkar… och det är fullt med sovande barn – överallt.

    Njuter? Jomenvisst det gör en Murvla….

    Ja det!

  5. Tjusigt och härligt att kunna se ut över ägorna.
    Det är jättebra att det blir billigare att ringa. Då kan man lättare och hålla kontakten och blir inte överraskad av räkningen när man varit utomlands. Ha en bra dag. /Ma

  6. Låter gott att njuta så där, lite väl varmt bara med 27 grader i skuggan. Idag har det varit lite mer lagom,
    Vad fint det blommar hos dig,
    Ljuvligt också om priserna går åt rätt håll,
    Kram!

  7. Vilka fina blommor du har i din trädgård och visst är det härligt med solen som skiner! Mig hittar du på min nya bloggadress nu som är annehlie.bloggplatsen.se/kram Vickan

  8. Så vackert du har det i trädgården, eller snarare ni.

    Vad gäller mobilen brukar vi inte ens ta den med, för det går lika bra att ringa från hotellet. Det har aldrig blivit överdyrt för oss.

    Kram/Gilla

  9. Härliga Sverigebilder! Du som reser så mycket kanske vill följa min resa i grekiska övärlden! Jag reser runt i sex veckor i sommar och bloggar om det nu. KRAMAR

Kommentera

