Veiken modebloggar

Nu tror ni att ni har kommit fel. Bilder på kläder här?

OK, då kör vi!

                               

Jag hade lite plats kvar . Det går ju inte   att komma  hem med hål i väskan! Priset för trekvartsbyxorna och båda överdelarna var 350:- Riktiga fynd tycker jag.Hoppas att Kiel ligger kvar nästa gång jag vill dit!

19 reaktioner till “Veiken modebloggar

  1. Du har helt klart fyndat!
    Sv: Ja, jag läste att Norge hade accepterat att gå med på samma avtal, tur för mig. 😉

  2. Hej Veiken. Just hittat hit. Vilken härlig blogg du har, med en fin blandning av humor och restips 🙂

    Jag skriver själv en matblogg sen ett år, resor är min andra passion. Skriver mycket om maten på mina resor, så får jag möjlighet att kombinera de två.
    Glada hälsningar från Jämtland./ Birgitta

  3. Vad härligt att du modebloggar,*ler* det är ju så inne med det. Jättefint du har fyndat, klart Kiel ligger kvar så det blir till att fynda mera.
    Har du smått besök idag,vad roligt,full fart kan jag tro,hi,hi…det kommer jag ha i morgon,
    Kramiz!

  4. Morsning,,Hoppsan trendiga Veiken,,kul,varför ska inte du visa lite fräsiga kläder,klart du kan..
    Ja du har rätt,jordgubbarna är slut nu,,3 liter gick fort..
    Haé Kram.

  5. Tjenare modebloggaren. Det var ju fina grejor du köpte. Speciellt blusen, skulle jag vilja ha. De andra sakerna har jag i liknande utförande redan.

    Tack snälla Veiken för din kommentar. Att hon skulle ha tystnadsplikt, kände vi absolut inte till, så att du berättade det gjorde oss mycket mindre oroliga att vi kunde agerat på ett annorlunda sätt.

    Kram till er båda från oss båda.

    Gilla

  6. Blått, vitt och randigt – precis min stil! Blusen är A+! Den lilla kragen och V-öppningen – toppen! Keep it up!

  7. Att modeblogga smittar av sig ser jag : ) Riktigt fina kläder du hittade i Kiel. Du passar verkligen bra i de. Förstår att du kände att du gjorde ett kap där./kram Vickan.

Lämna en kommentar