Äntligen fredag.

Jag  har roat mig idag……

12 thoughts on “Äntligen fredag.

  1. Ja, äntligen fick vi vår lever. Jaja var mycket sjuk på slutet och hade han inte fått levern i måndags, skulle läkarna den här torsdagen samma vecka, sätta honom på högsta prioritet (före alla andra) om rätt lever dök upp. Jaja frågade hur länge han skulle ha klarat sej utan, och fick svaret att i hans fall skulle det ha rört sej om månader!
    Men ännu är det inte över, det tar månader och alla som har fått ett organ, har någon gång fått en avstötning.
    Vi har ju fått reda på både tråkigheter och trevliga saker som kan hände under resans gång.

    Kraaaaaaaaaaaaaam

  2. Jag nöjde mig med att städa ur kylskåp och tvätta 2 maskiner tvätt igår, sedan tog jag Fredag 🙂 Ja varsegod.. Gillar att läsa sådant med. Önskar att man kunde resa oftare än vad man gör. Kram

Kommentera

