Lite ledigt

                          BLOGGPAUS.

26 thoughts on “Lite ledigt

  1. Ibland måste man bara pausa, huvudsaken är att du har det bra. Japp EFIT är ett jätteroligt projekt jag var med för några år sedan och nu har jag gått med igen 🙂 Kram

  2. Vadan detta? Ger mig tusan på att du valspurtar åt något rött…

    Knackar dörr eller så…13 ödesdigra dagar kvar och av ditt
    egenproducerade valmanifest (bra) tror jag att du valspurtar…

    Kram

  3. Ny resa nu igen.God eftermiddag.Haft blogg ledigt i helgen.Idag fått telefon om ny jobbinterljuv i SKARA.bageritjänst på citygross som ska öppna till våren 2011 i Julahuset i skara.ha en skön kväll.kram

  4. Njut av din ledighet från bloggen! Jag vet att du kommer ge järnet tillsammans med många av oss andra den sista veckan i valrörelsen

    kramar till dig och gubben

Kommentera

