Två prinsar

Vi hade besök igår! Både på insidan och utsidan. Vi börjar med prinsen på utsidan!

Den här paddan var så nyfiken att han nästan hoppade in till oss! Han fick bli utan pussar den här gången. Jag hade en annan prins inne och behöver faktiskt inte väcka en paddprins till liv!

Den här prinsen kom till farmor och farfar i går morse klockan 6.30 och fick sova färdigt i farmors säng.

Det är inte lätt att vara liten när host och snuvbacillerna tar över och man inte får gå till förskolan. Då är det bra när momor/morfar och farmor/farfar kan rycka in och det gör vi med glädje. Han kunde gott sluppit eländeshostan!

18 thoughts on “Två prinsar

  1. Så sött han ligger och sover den lille prinsen. Var glad att ni har dem nära och kan hjälpa till ibland.

    Svar: Svar: Jag var faktiskt inte färdig med min blogg. Jag förstår inte vad som hände att den blev utlagd. Jag gjorde det i alla fall inte. Nu har jag skrivit färdigt den och det finns bilder också om du är nyfiken.

    Kram/Gilla

  2. prinsen på utsidan kan man kanske vara utan men den på insidan är en liten sötnos, stackarn som måste vara sjuk, men det var säkert roligt att få vara hos farmor och farfar
    kram

  3. Prinsen inne var helt klart finare än prinsen ute! =)
    Vi den tiden igår satt jag och mamma i bilen på väg till Östersund, min äldsta kompis mamma begravdes igår så var en tuff dag, sov över och kom hem ikväll!
    Ha en fin söndag!
    Kram Elenor

  4. Vilken STOR kudde för en så liten parvel! Men, gud, va’ fridfull han ser ut.

    Önskar alla barn kunde bli omhändertagna med ömhet och kärlek och en mjuk, ren bädd!

    1. Han var så förkyld, så jag hade höjt sängen! Ingen kudde alls! Det blev lite lättare att andas då! 🙂
      Håller med dig. Alla barn skulle bli väl omhändertagna och med kärlek! Kram

Kommentera

