Vi har spa-at oss

Lundsbrunn fick ett celebert besök igår. Spa och god mat var huvudnumren…

Sådär. äntligen framme. Nu ska vi bara checka in och sedan hoppa i spat.

Oj, här var det tomt. Alla andra sitter på konferens eller spelar golf.

Såsom i en spegel…….

Gubben passade på att hoppa i bubbelpoolen. En härlig stund bland alla bubblor – jag lovar!

En vettskrämd Veiken åker med jetstrålar från det ena sidan till den andra i poolen. Ingen spegel nu inte…

Det var här jag upptäckte att batteriet till kameran nästan var slut och batteriladdaren fanns kvar hemma  Duktigt jobbat!  😦

Det blev därför inga bilder från den läckra maten, men ni får tro mig på mitt ord 🙂

——————————————————————————————————


27 thoughts on “Vi har spa-at oss

  1. Så skönt ni har det. Det ser ju fantastiskt ut med badet. Tråkigt, att ni inte hade laddaren med. För det hade varit mysigt att få se flera bilder därifrån.

    Jag skulle skriva ett inlägg i min blogg, men Blogger vill inte ikväll alls. Man har stängt ner, så jag blev jättesur, trots att Erik Saade kom med i finalen.

    Kram/Gilla

  2. Morning! Nu blev jag avundsjuk,skulle vilja vara med er!Joooo det blev lite skräp,men det var inte mycket behövde ingen släpkärra! Ha en bra fredag! Morgonkram!

  3. Gött. på Spa. Jag har en inbjudan kvar till japanska Yasuragi i Sthlm. Varför går det inte att kommentera. Jag får ju upp rutan och har nyss kollat dig i Spat.

    Du har det skönt. Åskan har mullrat slog ut strömmen och allt såg ut att vara kört med elen. Men den kom igen…

    Kram

  4. Ja du ser lite rädd ut,hihi…och jag tror dig att det var underbart gott med maten. Härligt att spaa sig,det kan behövas ibland.
    Jag har märkt att det strular med kommenteringen hos Blogger,
    Kram vännen!

  5. jag tror dig 😀 tänk att få vara alldeles ensam på ett så fint ställe, bada helt allena tillsammans med gubben
    det verkar som sagt var strula på blogspot.com
    kramar

  6. Hoppas Ni haft det trevligt. Synd att Du glömde battriladdaren hemma. Hade varit trevligt med lite bilder. Men sånt händer. Kanske ett utfall av fredag den trettonde otur…

  7. sååå härligt, skönt för er polen alldeles själva, mysigt, nu kom vi med in som har blogspot, inlägg försvann och kommentarer, 1a gången det händer, inte lika ofta som metro i alla fall, ha det fint kramar biggan

  8. Så härligt ni har haft det! Nej blogger togs ner på torsdagskvällen och sen tog det dessvärre nästan heladagen innan de kopplade på oss igen och då var de senaste inläggen borta…Jaja, det är smällar man får ta med tekniken idah…Kramiz

Kommentera

