Dom här………

……..lever inte längre!

19 thoughts on “Dom här………

  1. Är väl inget att sörja heller. Jag har just upptäckt att jag har sådana vid mitt sommarställe. Nu vet jag inte riktigt hur jag skall bete mig för att få bort dem…

  2. Jag letar och letar efter svalorna .Än har jag inte hittat dom.Ser att du har fått äckliga sniglar i er trädgård.Än har jag inte hittat några här Ifjol satte jag ölfällor och kalk..♥kram!

  3. Men fy, har ni besök av såna där otäckingar. Peppar,peppar,ser du,nu är jag skrockfull,hehe.. men än har jag inte sett nån här,än…
    Kram vännen!

  4. vad bra att du har tagit dem av daga 🙂 jag har haft ihjäl några idag också, usch ja, sådana slemmiga typer vill man ju inte ha i trädgården sin
    kramar

  5. Usch o fy för mördarsniglar…här kryllar av dem på skogsvägarna!
    Första gången på 15 år som jag inte kommer iväg på hösten…kommer nog inte att må så bra denna vinter…kramiz

Kommentera

