Tiden går….

….och till slut ska man upp och snacka med sankte Per.

Innan det samtalet vill nu kyrkan att all metall ska återvinnas från oss och inte släppas ut i naturen.

Vem får i så fall dom pengarna för guld, titan osv?

Jag ska se till att mina barn får ta hand om guldet som sitter på mina tänder och göra något roligt för dom slantarna. Hoppas guldpriset är högt när det blir min tur.

Makaber läsning? Inte, det är en del av livet. Ingen kommer levande härifrån!

GP  SvT  DN  Expressen  AB

4 thoughts on “Tiden går….

  1. Antagligen är det väl ”kyrkan” som vill åt pengarna. De missar ju att många som med mej har gått ur kyrkan och inte betalar kyrkoskatt längre. Det borde i så fall vara arvingarna som borde få pengarna, precis som du tänker.

    Kram/Gilla

  2. He, he! Jag har tre guldtänder och tre barn.
    Ska lämna min gamla kropp till ett universitet som har läkarutbildning, så jag hoppas dom ger guldtänderna till ungarna🙂

Kommentera

