Efter en hektisk dag..

…varvar jag ner med en stilla stund och avslappning!

12 thoughts on “Efter en hektisk dag..

  1. Den var riktigt snygg, få se om de har den här i stan…. de har haft en annan innan som jag inte gillas alls…men denna var snygg… bra med plats till ringarna med….🙂

  2. Ursäkta borttagen kommentar och inlägg. Du skrev en kommentar i ett inlägg som inte var meningen skulle komma ut på bloggen. Åtminstone inte än så jag tog bort inlägget tills vidare och Din kommentar, men det var inget illa ment, det var bara jag som inte var uppmärksam på tidsinställningarna.

    Ha en trevlig helg!

    Vi får besök från Göteborg faktiskt imorgon lördag. Härligt att höra dialekten.

  3. Det gör du alldeles rätt i att slappna av och bara vara🙂

    Jomenvisst… jag är tokig, vete sjuttsingen hur jag lyckades med det, men jag gjorde det😉 Gjort är gjort!

    Kram

Kommentera

