Vilken flax jag har….

Förra veckan var vi på lägenhetsvisning på ett nytt område i Göteborg. Jag gillar att gå omkring i visningslägenheter och få lite inspiration….

Min man tyckte: Vad ska du där att göra?

-Kolla. Ska du med?

-Hmm, vilket jag tydde som ett ja.

När vi kom dit hade dom en liten tipspromenad och en utlslagsfråga.

Tur hade jag som en tokig och vann!

Ett presentkort på Fiskekrogen i Göteborg.

Det räcker till en skaldjurbuffé och vin för gubben och mig.  Ibland är fru Fortuna där hon ska vara🙂

Nu ska jag vackra till mig för en firning av en 60-åring.

Det ska bli en härlig kväll!

 

 

24 thoughts on “Vilken flax jag har….

  1. Kul att gå runt och kika så där,jag håller med. Vilken jädrans tur du har med att vinna,grattis,grattis. Då kan ni äta och dricka gott. Hoppas ni fick en trevlig kväll på 60 års kalaset,
    Kramiz!

Kommentera

