Idag flyttar jag…….

….bloggen till

                                http://veiken.se/

 

Någon gång i eftermiddag ska jag få hjälp att lägga in bloggen på ett webbhotell och det är meningen att ni inte ska se någon större skillnad, för jag kommer att blogga på wordpress plattform där också.

Jag hoppas att alla har en finfin dag och att inte allt försvinner ut i cyberrymden.

Jag kommer att försöka lägga in ett inlägg i kväll eller i morgon! 🙂

11 reaktioner till “Idag flyttar jag…….

  1. Ja det är skönt att ha något att gå till även om det är väldigt långa dagar men man får kämpa och göra sitt bästa.
    Det gick inte att då in via länken än iallafall.
    Kram

  2. Försökte komma in på Din nya blogg, men det visas bara en vit sida. Det kan väl inte vara rätt. Idag är det 13 oktober klockan cirka 10:57…

Lämna en kommentar