Nett och Hebbe……..

….har tävlingar som jag vill vara med i! Roligt!

NETT:

Jag tävlar inne hos Nett på enkoppkaffe.se om ett par leggings, 
passa även du på att vara med!

……………………………………………………………………………………………………….

Dags igen att fresta Fru Fortuna hos Hebbe! Han städar vidare och lottar ut Easy com Easy go med The King, Elvis!

Titta in till honom och tävla du också 🙂

HEBBE

8 reaktioner till “Nett och Hebbe……..

  1. Godmorgon.Idag regna det i HJO.Igår kväll hadde vi underbar solig kväll.Nu får man mer gjort inomhus när det regna.än det är sol ute.Ha en skön söndag.kram

  2. Hejsan! Hoppas allt är bra men det regnar ju, inte alls bra. Hoppas det ordnar sig ändå. Jag kikade in hos Hebbe. Har varit där och kollat någon gång tidigare men inte provat att va med i någon tävling. Jag läste att han var Norrlänning. Himmel va lik han är någon annan jag känner som också kommer där uppe ifrån. Jag undrar om dom kan va släkt 🙂 Ha det så gott och hoppas regner försvinner inom kort.

Lämna en kommentar