Australienvackert

Dom här färgsprakande bilderna tog dottern när hon var i Australien i vintras.

Finns det någon som vet vad den här gulingen heter?

Den här är nog min favorit. Riktigt vacker och exotisk!

Det ser konstgjort ut, eller snarare som koraller under vattenytan! Det är i alla fall konstverk att njuta av!

Tack Dotter för bidragen!

15 reaktioner till “Australienvackert

  1. Wow! Vad fina och bilderna i sig är jättefina också. Det finns mycket mer mellan himmel och jord än vad man har sett. 😉

  2. Hej! Tack för kommentarerna. Ja jag har raderat och gjort om lite då jag har lite svårt att skriva så mycket. Jag blir lätt trött i högerhanden men det går väl över. Ha en Trevlig Helg hälsa Gubben !! MVH Janne

  3. Vilka vackra bilder! =)
    Här har det blåst stormvindar och regnat, så inget balkongfika för mig idag!
    Hoppas att det blir bättre semesterväder till veckan!
    Ha en skön söndag!
    Kramar, Elenor

Lämna en kommentar