Veiken bit för bit 6.

Ni har fått håret, ögonen, munnen, ”taxöronen” och handen. Nu kommer:

Lite magstarkt:

Innanför det absolut naturliga skalet finns alla organ som gör att jag fungerar. Kan ibland ställa till det, särskilt i rötmånaden, men uppför sig för det mesta som förväntat!

Vissa skulle nog fettsuga och bära sig åt, men jag har själv tuggat till det och då får jag dra på det överflödiga eller göra något åt det. Med mer  motion och sundare matvanor, annars får det sitta där det sitter! 🙂

Det är nog mest andra som har åsikter och dom ger jag högakningsfullt faderullan i……

22 reaktioner till “Veiken bit för bit 6.

  1. Det var vågat att visa magen!!
    Jag undviker att visa upp min, det är ganska så magstarkt att titta på den.
    Men liksom du har jag tuggat till mig fläsket själv
    Är ingen person som älskar att motionera, men har lyckats dra ner en del på osund mat

    Ha en trevlig kväll

  2. Det där är väl inget att göra väsen av..vi mogna kvinnor blir lite lagomt mjuka runt midjan. Hellre det än att vara ett stickigt benrangel, det är inte heller kul. Precis som du säger så får man se till att röra på sig, så man kan njuta lite av livets goda också..*ler*..
    Skönt ni inte blev drabbade av skyfallet,
    Kram vännen♥

  3. Motion är alltid bra.

    Idag har jag ätit makrill, det är gott.

    Sv: Nikon, 200 och mindre på objektivet har jag och tar kort med.

    Roligt att du tycker om korten.

  4. Huvudsaken att man trivs med det själv.Visst är det så att det är andra som har åskiter och precis som du struntar jag också i det! kram

  5. Jag känner precis likadant som du. Det är ju bara att äta mindre och motionera mera. Men vem katten orkar med det?

    Svar: Vem och vilket är det du talar om? . ;-D

    Kram/Gilla

  6. Men jag följer din blogg för att jag tycker att det är underhållande läsning.
    Det ska mycket till innan jag tar åt mig.
    Förresten är det lite modigt att visa upp sina kroppsdelar så där, speciellt när man inte är någon ungdom.
    Men du kanske har stannat i ålder precis som jag, 25+

  7. WOW!!!! Du blir vågligare och vågligare .Undrar om du vågar eller du hoppar över!!Mej blir dom inte heller rika på.Men jag tycker om att gå på marknad med kameran.. ♥Kram!

  8. Hej du,,Det gör du rätt i,ge faderullan i det,,har dom inget annat som bekymrar dom,,så är dom ju lyckliga i alla fall..Ja blankt papper,finemang,då åker jag ett år till..Haé Kram.

  9. äsch man skall inte ändra en massa saker på sin kropp, man skall vara glad för de man fått 🙂

    Jag mår bra, speciellt nu när han erkännt allt, det känns så bra, jag önskar bara jag förstått han mådde dåligt….:)

  10. Hahaha…ja, det ska du göra…ge faderullan i det! Jordens allt starkare dragningskraft är förödande för vissa delar av kroppen men herregud, inte kan vi påverka jordens dragningskraft heller! Kram på dig!

  11. Man blir så glad över att hitta en blogg som bara är sig själv 🙂 En riktigt peppande bild som man mår bra av att se 🙂 Det finns dom som vågar visa även utan 6 pack och perfekta strukturer utan varken bristningar eller ojämnheter 🙂 Det här var verkligen en äkta bild 🙂
    Önskar dig en fin dag

Lämna en kommentar